Obserwatorzy

środa, 18 sierpnia 2010

`, Wróciłam . ! : ))

`, Wróciłam z dworq bo deeszcz pada ; ((( Tylko sje widziałam z Mattim bo od razuu do niego poszłam i lunął deeszczyq ; (( Pogadałam z nim chwilq i wróciłam do domq . Teraz jem soobię leasy ; )))) Możę Sylwiaaa do mni zaraz wpadnie ; ))) Juupi . ! Zrobimy sobię dżampręę : ) I będzie u mnię spała . ! Może też Domii wpadnie ... Napiszę do niej na gy gy , zrobimy sobie razem pidżama partyy , hehe . < , 3333

`, Hęhę , moja rozmowa wczoraj z Sylwuu :
Sylv : Siemq . !
Jaaa : Alę przecież od godzinyy razem siedzimy ; )) . Ale hejq i taq . ! x-DD
S : Ęęę , nię od godzinq tylku od pół godz . x-DD
J : Eeeę , nię . ? - . -
S : Założymy sję że jednak yes . ?
J : Nje bawie sję w zakłady , eee żal . . .
S : Dobra konjec kłótni bo zobacz , twój kochaś idzie . !
: ,, odwracam sję ,, :
: ,, sylvv jeb mnie w łeb ,, :
J : ał ty pedalussku . !
S : Sorrq . Ale miałaś takiego koota na głowie . . .
J : Co ci odjebało . ? x-D
S : EEe , nic potrzebuje po prostu sję napiĆ .
J : Czego . ? !
S : Cekoladq hahaa .
j : To ok chodź .
: ,, dreptamy powolutq ,, :
S : Patrz . ! Koty się marcuują ; O
J : W sjerpniu . ? x-DD
S : No taq . !
: ,, rusza sie tak jak kot w przód i tył ,, :
J : A idź ty zboczeńcu x-D
S : Po prostu mnje w domu gwałcą .
: ,, beka przez pół godziny ,, :
J : Przecież ja to od zawsze wiedziałam , już w przedszkoluu wkładałaś kredki tam gdzie nie trzeba x-D
S : Eee , do szklanki nauczycielki . ? x-DD

Emm ta Sylwuu jest nienormalna , hehę . x-D Miałam opisaĆ wczorajhszy dzień cały , wjęc okuu : >>

`, Wstałam ooo ... Chyba 10 x-DD . Mamu mnję obudziła . Wjęc wstałąm , ubrałam sję ( legginsy , spódnickę , róshoffą kute bluzeczqęę , trampqi [ jaq wychodzjłam ] kokardq & dużoo bransoleteq ) , zjadłaaam śniadanięę ( kanapecqi z sałatąą , pomidorqiem , ogórqiem & szczypiorqiem z mojej działqi ) takie bezmięsneee bo jestem weege od małego jak moi rodzice . Wyszłaam z domq około 14 . Spotqałam sję z moimi kochanymi co pisałam w poprzedniej notcęę . Było zabawnię nję chce mi sję pisaĆĆĆ ; >> Później wróciłaam do domq zjadłam obiad i siedziałam na gy gy ęd nkaa . O 20 wyszłaam z domq i siedziałam na placuu zabaw ( jak dzieci hehę ) z Sylwqqu i właśnię wtedy tak gadałyśmy hehe ( patrz do góry . !!!! ) potem poszlyśmy do mnję na tą cekoladq i około 23 sylvu poszłaa do domq bo mieszkaa w bloq oboq : )) .


`, Kończęę bo dzjewwczynqi przyszły : )) Nie zdążyyłam napisjaĆ do Dominu a ona przyszła z Sylwuu x-DD Fajnięęę < , 333 Jak wjidaĆ zrobiłam nagłóweq . ! Jest taki scene , hehę : - 3 Ok , narq < , 333


Kccę Waaas < , 333333333333333333333333

Brak komentarzy: