Obserwatorzy

sobota, 21 sierpnia 2010

Dobra spoko.

Hej ;> Ten post będzie normalny, nie oczojebny pokemoniasty.


Jestem Michalina, dla przyjaciół i również dla was - Michasia. Mam 13 lat. Po wakacjach, które już dobiegają końca, idę do pierwszej klasy gimnazjum, trafiłam do 1e. Mam wielu przyjaciół, najlepszą moją przyjaciółką jest Sylwia, mam chłopaka Mateusza. Vanessa z którą prowadzę tego bloga jest moją przyjaciółką z internetu i jesteśmy sobie bardzo bliskie, znam ją od około... 2 lat? Tak, coś koło tego. Wymyśliłam, że założę bloga o moim życiu, ale nie będe pisać normalnie, jak piszę na gadu-gadu i innych komunikatorach, tylko jak pokemon. Wiem, że dziewczyny bawiące się w 'EmmoOo MaaaArtyynkĘĘ.!!<,3' zdobyły sławę, myślałam, że może mi też się to uda. Pisałam lżejszą formą pokemonizmu, nie o tak 'cHH333jQQ/\.!!! <, 2243' tylko ' `, Hejq . ! ; >> Cą tuu . ?' . Pieprzyłam rozne rzeczy które były nieprawdą (nie wszystko to kłamstwo, np imiona osób z mojej paki, to że jadę na zakupy). To wszystko dla jaj, tak na prawdę jestem normalną dziewczyną, słuchającą muzyki EMO, wielbiącej styl scene (równocześnie będąc scene od roku). Uwielbiam Martynę Dembińską i szczerze? Dzięki niej poznałam ten wspaniały styl, jak to niektórzy mówią 'subkulturę emo'. Dziękuję ci Mimi. Jesteś wspaniałą osobą, wielbię cię za całokształt, za twojego bloga, konto na stardoll LE_doll (nie wiem czy poprawnie napisałam nick?) za to jaka jesteś. Też jestem wegetarianką, jak pisałam jako pokemon, już od dziecka, tak jak moi kochani rodzice. Nie chcę podawać w internecie mojego nazwiska, zdjęć, miejscowości, ponieważ ktoś z bliskich może przeczytać mojego bloga, a tego bym nie chciała. Może dzisiaj zajmę się zmienianiem nagłówka (zrobiła go dla mnie Roksana, koleżanka z internetu [jej blog], dziękuję), wszystkiego co jest na blogu pisane językiem poke. Tylko słitt adresu nie zmienię, poniewaz 'krązy' on już po necie i nie chcę go zmieniać. Jest głupi, ale cóż, blog powstawał z inną koncepcją. :) Dzisiaj wieczorem to zrobię, dziękuję osobom które odwiedzały blog, odwiedzin jest już bardzo dużo (jak dla mnie i po drugie blog istnieje bardzo krótko). I uwaga! Wywiader jest nieaktualny, proszę nie zadawać pytań bo i tak nie odpowiem!Moze załozę prywatnego wywiadera, w sensie takiego nie poke, wtedy podam adres.

Dziękuję za przeczytanie, dodajcie komentarz! :)

Brak komentarzy: