Obserwatorzy

środa, 18 sierpnia 2010

`, Hejjj . !

`, Siemq , co tam u waas . ? : >>
`, Jestem Michaśq . !
: ,, podaje łapqę ,, :
Miło mi was poznaĆ , mam 13 lat . ! Mówią mi że jestem ładna , haha . Jestem fuuu przynajmniej ja tak uważam : xx
`, Jestem fanqą Mimisi . ! Jest śliczhna . ! Ajj : x Ma super włosq , ja nie jestem imooł / sceene jakby cuu , tylko podoba mi sie ten styl . ! Nie dam swoich zdjęĆ : PP Bo ni . ! Hehę . !
`, Ęęęm ,,, Tegoo blogasq będzie ze mną prowadziłaa mója kooochana bff < ,, 3 jak będzie chciała . ! ajjjjj . < 3 jak ona będzięę kciała to waam sję przedstawii . ajj . ! wjęm żę too powtarzam alę lubję hihihi . : )))

Ęm , konjec notq , możę później cosiqq napiszę o swoim dniu . ! na prawdę . ! bo teraz idę z moimi kociaczkami na dworeq . ! Kocham Waaas :
`, Sylwiuu ,
`, Annju ,
`, Darrq .
Ęd moje słonecq Mattti . ! KCCCCCC suońce . ! Mój skarbq . ! Jesteś taki kuute ędd słitaśny oo i śliczny < ,, 3 Lovvvę : * * *

1 komentarz:

XXX pisze...

Em no fajny bloguś
Pokemonku <3
www.zakatek-miki.blogspot.com